Hvad søger du?

Få overblikket

Det er i dag tvingende nødvendigt at have et godt overblik over alle elektroniske bilag og aftaler, og med Rakat har Comcare skabt en komplet løsning, der kan gøre hverdagen nemmere for mange offentlige og private virksomheder.
Aftalerne i Rakat er omdrejningspunktet i systemet - både før, under og efter indkøbet.

Rakat Agreements dækker over en bred vifte af aftaler:

  • Indkøbsaftaler
  • Indgåede rammeaftaler
  • Serviceaftaler
  • Tjenesteydelser
  • Brugerdefinerede aftaler m.v.
  • De mange funktioner til styring af dette giver et hurtigt overblik over jeres aktuelle indkøbssituation.

Mulighederne i Rakat Agreements er mange, f.eks. automatisk påmindelse, når en aftale skal genforhandles. En genforhandlet aftale overtager automatisk pladsen efter fastsat dato. Den gamle aftale flyttes automatisk til arkiv (aftalehistorik). Desuden får brugerne en nem håndtering af deres favoritaftaler.

På en aftale kan der handles på mange måder:
Helt traditionelt eller gennem leverandørens webshop, indkøbsportaler, eget varekatalog m.v.

Der er ikke noget krav om, at en aftale skal kunne e-handles eller faktureres elektronisk .

Aftalerne i Rakat er omdrejningspunktet i systemet - både før, under og efter indkøbet.

Systemet giver mulighed for nyhedsformidling, dokumentationer m.v. i relation til de enkelte aftaler. Virksomhedens indkøbspolitik kan synliggøres og målrettes - eksempelvis grønne og miljørigtige aftaler.

Koordinerende samarbejde

Med Rakat er det muligt at koordinere og udveksle fælles indkøbsaftaler, forespørgsler, kravspecifikationer m.v. - eksempelvis i et samarbejde mellem flere offentlige eller private virksomheder. På denne måde kan fælles indkøb spare organisationen mange penge.

Ønsker du at høre nærmere om CC Rakat Agreements?

Du er meget velkommen til at kontakte os for yderligere information på telefon: 
7025 0125 eller mail: salg@comcare.dk