Hvad søger du?

Comcare styrker support og salg

Comcare udvider vores professionelle support, og har derfor ansat Lisbeth Lemonius som vores nye supportchef. Derudover er Kim Meisner ansat som Key Account Manager og skal hjælpe med at servicere kunderne i salgsfasen.
Vi er utrolig glade for at have fået Lisbeth og Kim med om bord som kolleger i Comcare.
03-05-2017

Det er to stærke profiler, som Comcare byder rigtig hjerteligt velkommen til.

Kim Meisner  har lang erfaring med salg af software til offentlige kunder, og er en Key Account Manager, der med stor grundighed sætter sig ind i de systemer, han skal ud og vejlede kunderne om.

Lisbeth Lemonius kommer til Comcare med stor erfaring med bl.a. supportledelse fra DIBS Payment Services, Software Innovation og If P&C Insurance.

”Vi er utrolig glade for at have fået Lisbeth og Kim med om bord som kolleger i Comcare, og ser frem til, at deres kompetencer vil bidrage til at vi kan fastholde vores høje niveau af service til eksisterende og nye kunder”, udtaler Adm. Direktør Søren Iversen.

Om Comcare A/S
Comcares mission er at gøre elektronisk samhandel mellem virksomheder og organisationer så gnidningsfri, effektiv og omkostningsbesparende som mulig. Vi hjælper vores kunder med at få det bedste udbytte af de digitale mediers muligheder. Hos Comcare lægger vi stor vægt på brugervenlighed, og vores agenda er derfor altid, at vores kunder opnår størst mulig tryghed i det daglige arbejde.