Hvad søger du?

Engageret IT-supporter der brænder for hver dag at hjælpe vores kunder

Hos Comcare søger vi en dygtig IT-supporter, der brænder for hver dag at hjælpe vores kunder. Du har en relevant og solid uddannelsesbaggrund, og det vil være en fordel, at du har kendskab eller erfaring som indkøbskonsulent eller lign. fra indkøbsbranchen i det offentlige eller private. Du bliver ansat i vores supportafdeling, hvor din primære funktion bliver at yde en formidabel service over for vores kunder. Det er yderst vigtigt, at du er serviceminded ud til fingerspidserne.
Du bliver ansat i vores supportafdeling, hvor din primære funktion bliver at yde en formidabel service over for vores kunder.
08-11-2017

Comcares kunder er vant til den bedste support inden for vores branche, og da vi er i en rivende udvikling, har vi brug for, at du er med til at styrke vores supportafdeling. Selvom vi får flere kunder, skal vi sikre, at vi bliver ved med at være kundens foretrukne og bedste livline.  

Kan du holde hovedet koldt i pressede situationer, og har du flair for at yde fantastisk service til vores kunder? Så skal du i samarbejde med det eksisterende team bidrage til supporten af vores IT-systemer.

Dine primære opgaver er at

• yde 1. og 2. level support til brugere på tværs af vores løsninger
• 
registrere og besvare skriftligt såvel som mundtligt indkommende supportsager
  i vores helpdesk-system
• monitorere og fejlafhjælpe i vores drifts- og overvågningsplatforme
• registrere og dokumentere indkommende udviklingsønsker
• registrere og dokumentere indkommende fejl
• være proaktiv i at bidrage med at udbygge vores supportforretning
• være med til at BOOSTE nye ideer, således at vores services fortsat udvikles
• deltage i relevante projekter
• udarbejde og vedligeholde IT-vejledninger og IT-procedurer

 

Vi forventer, at du

• har minimum 3 års praktisk erfaring som helpdesk-supporter
• 
har minimum 2 års praktisk erfaring med Windows serverdrift og relaterede
  applikationer (SQL m.m.)
• er serviceminded og forstår at kommunikere på forskellige niveauer
• har stærke samarbejdsevner
• har ordenssans og overblik
• er god til at tilegne dig ny viden
• er vant til at arbejde med strukturerede data
• er ansvarsbevidst og forandringsvillig og kan lide at have travlt i perioder
• bidrager med en god portion humor og et højt humør

Det er en fordel, hvis du kan kode i VB.net og dermed kan udvikle værktøjer til at lette hverdagen for vores supportteam, men det er ikke et krav.

Hos Comcare tilbydes du

• en uhøjtidelig organisation, hvor der ikke er langt fra ledelsen til medarbejderne
• 
mulighed for at arbejde med de bedste løsninger inden for vores segment
• et godt arbejdsmiljø hvor du bliver en del af det daglige supportteam
• moderne omgivelser med frokostordning og gode arbejdsforhold
• massageordning
• mulighed for faglig og personlig udvikling
• løn efter kvalifikationer inkl. pensionsordning

Hos Comcare er vi en serviceafdeling med et ungt og friskt team. Vi har en uformel omgangstone og er altid klar til at bakke dig op!

Har du uddybende spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte: 

Supportchef Lisbeth Kim Lemonius på telefon 3141 1420 eller Adm. direktør Søren Iversen på telefon 4075 7988

Din ansøgning inkl. CV sendes til job@comcare.dk. Send din ansøgning, CV og evt. kopi af dine anbefalinger senest den 4. december. Ansøgninger behandles løbende. Tiltrædelse efter aftale.

På comcare.dk kan du læse mere om, hvilke løsninger og kunder som kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.