Hvad søger du?

Kolding Kommune får en e-handelsløsning til gavn for brugerne

Kolding Kommune har været en trofast kunde på vores Contract Management modul i mange år, og vi er derfor rigtig glade for, at vi nu også får lov at levere vores e-handelsløsning Rakat. Løsningen understøtter Kolding Kommunes vision om en brugervenlig e-handelsløsning til gavn for brugernes dagligdag.
Vi lytter til vores kunders behov og ikke mindst de daglige brugere af systemet, som ofte har en anden indgangsvinkel og nogle andre udfordringer i deres hverdag.
16-10-2018

Hos Comcare er vi et team af specialister, som arbejder tæt sammen om den enkelte kunde, og det giver os mulighed for at tilpasse funktioner, så de passer brugernes hverdag. Kolding har været en god og trofast kunde gennem mange år på vores back-end systemer, og vi er glade for, at vi fik lov til at byde ind, da de var på udkig efter en ny e-handelsløsning.

Tæt konkurrence

Comcare var i tæt konkurrence med andre leverandører og flere gode løsninger, så vi er meget stolte over, at Kolding Kommune valgte Rakat. Vi lytter til vores kunders behov og ikke mindst de daglige brugere af systemet, som ofte har en anden indgangsvinkel og nogle andre udfordringer i deres hverdag.

Comcare varetager al leverandørkontakt

Når man som Kolding indgår aftale med Comcare og igangsætter sin e-handelsløsning, vil der som regel opstå spørgsmål fra leverandørerne omkring opsætning af katalogdata, filformater mv. Comcare mener ikke, at det er et område, som kommunen behøver at bruge tid på, da det let kan virke som en uoverskuelig opgave. Netop derfor er det en kæmpe fordel for vores kunder, at Comcares Projekt-& Kundeserviceafdeling tager sig af integrationen af leverandørkatalogerne og dermed også spørgsmålene fra leverandørerne. Således bliver kundens medarbejdere ikke belastet unødigt, men kan fortsætte med deres kerneopgaver og servicere brugerne af løsningen.

Kolding kommune vil være i drift med hele løsningen 1. januar 2019.