Hvad søger du?

Comcare styrker teams

Vi vil gerne løfte sløret for de planer, vi har lagt for Comcares fremtid for at styrke vores teams, og dermed styrke vores fokus på service og kunderne.
Vi stopper ikke der, for i takt med at vi overgår til RakatX, vil vi også introducere et nyt læringsakademi!
02-10-2019

Hvad har vi opnået det seneste år
For lidt over et år siden valgte vi at slå Supportafdelingen sammen med Projektafdelingen, så vi blev til Projekt & Kundeservice. Dette gjorde vi for at bevare den viden vi fik om vores kunder i implementeringsfasen, og dermed opnå en god synergi i den efterfølgende support. Dette er lykkedes, og vi har høstet gode resultater af den ’fusion’.

Produkter, processer og ikke mindst kunders behov udvikler og ændrer sig med tiden. Derfor har vi valgt at tage et nyt skridt i en spændende retning, hvor vi servicerer vores kunder endnu bedre og møder de behov, som givetvis vil opstå, når vi sidst på året går i luften med første pilotkunde på RakatX Kontraktstyring og derefter i Q1 på RakatX Indkøb.

Projektdelen i Projekt & Kundeservice ændrer navn og udvider samarbejdet
Projekt, som i dag implementerer løsninger hos vores kunder, har vi valgt at skille ud for sig selv og styrke med et nyt område, som skal fokusere benhårdt på at give jer alle en god oplevelse og en smidig overgang til RakatX i 2020. Samtidig skal de arbejde tæt sammen med Udviklingsafdelingen om hele RakatX universet samt om de tilbagemeldinger, vi får fra vores kunder om RakatX.  

Denne afdeling får navnet Product Delivery med Marie Østergaard Andersen i spidsen og med Heidi Aarestrup, som Senior Project Manager, og dermed styrker vi vores implementeringer i tæt samarbejde med vores udviklingsteam.

Projekt & Kundeservice ændrer navn og udvider med nyt forretningsben
Vi stopper ikke der, for i takt med at vi overgår til RakatX, vil vi også introducere et nyt læringsakademi, som vil hænge tæt sammen med vores Kundeservice.

Fremadrettet kommer afdelingen til at hedde Customer Care & Learning Academy, som Charlotte Rugaard Nielsen vil stå i spidsen for, og som i dag består af Kasper, Thomas og Mads i Kundeservice, der fortsat vil yde den ’gode gamle’ service, som vores kunder er vant til. I nær fremtid udvides afdelingen med en medarbejder til vores læringsakademi samt endnu en medarbejder i Kundeservice.

Vi glæder os til at servicere jer i det nye setup.