CUSTOMER CARE

Vores mantra er at blive de bedste, sammen. Både som team og sammen med vores kunder.

Vi gør ekstra meget ud af trivsel og kommunikation i Customer Care, for vi er af den overbevisning at, hvis vi ikke selv kan yde hinanden god service og interessere os for hinanden, så kan vi ikke give det videre til vores kunder.

Vi har igennem tiden fået tætte relationer til vores kunder, og vi ved at vores kunder har stor tillid til os, og det skal vi blive ved med at leve op til.

I Customer Care lytter vi til hinanden, vi vidensdeler og vi prøver at overgå hinandens forventninger. Det gør, at det er naturligt for os at gøre det samme for vores kunder.

Vores kunder skal føle sig velkomne, og vores mål er, at de skal blive hos os i lang tid.

Customer Care efter implementering
Vi ved, at vores kunder er mest utrygge, når implementeringen er afsluttet, og de er overgået til Customer Care.

Derfor skal vi også være dygtige og nærværende, og det er også derfor, at vores kunder møder Customer Care allerede inden endt implementering og ved derfor, hvem vi er i Customer Care, og de ved, at vi altid tager telefonen. Alle kunder er også velkomne til at ringe til Charlotte, hvis der opstår tvivl om noget – vi er der, for vi ved præcis, hvilken fase vores kunder befinder sig i.

Vi står klar med teknisk support, spørgsmål til løsningen og sparring omkring leverandører og slutbrugere – vi har erfaringen, så træk på os.

Hvordan kan du komme i kontakt med os? Det kan du på flere måder.

Vores primære support foregår via vores supportportal, som alle vores kunder får adgang til. Her følger man sine sager, og vi samler al information om sagen her.

Vi har også en chatfunktion, hvor vi mandag-torsdag mellem kl. 09-11 og 13-15 sidder klar til at besvare dine spørgsmål. Fredag er det mellem kl. 09-11.

Du kan også altid få fat i os på telefonen. I modsætning til mange andre steder, så skilter vi med vores telefonnummer: 7025 0125.

Kort sagt – vi glæder os til du ringer!